lördag 27 oktober 2012

SMÅKAKSBAK

När jag fyllde år för ett par dagar sen tyckte jag att jag skulle bjuda på lite fika på jobb.
Vi är ju ganska många så det fick bli småkakor. Det går snabbt och det blir många av varje

                                           Drömmar

                                           Sirapskaka med ingefära

                                           Kokostoppar

                                           Chokolatechip cookies

                             
                                          Kardemummakakor

Jag gjorde även en apelsinbiskvi men den missade jag att ta foto på. Det kommer senare, för med tanke på att alla tyckte den var så fantastiskt god, så måste jag ju göra den igen

Recept kommer en annan dag, för nu ska vi ha filmmys

Ha en fortsatt trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar